အားလံုးကိုေႏြးေထြးစြာႀကိဳဆိုပါတယ္းးးး လာလည္ၾကတဲ့အတြက္လည္း ေက်းဇူးတင္ပါတယ္းးးး ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ႕ၾကပါေစဗ်ားးးးး

Saturday, July 24, 2010

အေမွာင္ဆည္းဆာ


အိမ္ေရွ႕က ေခ်ာင္းေရက ျမင္းရိုင္းတစ္ေကာင္မာန္ဟုန္ျပင္းစြာ ခုန္ေပါက္ေျပးလႊားေနသလား ထင္ရေလာက္ ေအာင္ ၾကမ္းတမ္းေနတယ္လို႕ စိတ္ထဲ အလိုလို ထင္လာမိပါတယ္းးးးး ေန႕လည္ကျဖစ္ပ်က္ခဲ့တဲ့ မယံုႏိုင္စရာ ျမန္ဆန္လြန္းတဲ့ အေျခေနေတြကို ထိုင္စဥ္းစားရင္းးးးးေျမးေလးႏွစ္ေယာက္ ထမင္းစားေနတဲ့ ထမင္း၀ိုင္းထဲက ငါး ပိရည္၊ တို႕စရာနဲ႕ ငါးအခ်ဥ္ဟင္းေလးကို ခပ္လွမ္းလွမ္းကေနေငးၾကည့္ေနရင္း းးး ဒီလိုအခ်ိန္ဆို က်မတို႕ရြာေလး မွာ ၿမိဳ႕ကတက္လာမဲ့စက္ေလွ၊ လက္ထိုးေလွ၊ အတက္အဆင္းလူေတြနဲ႕ စည္ကားေနမဲ့ အိမ္ေရွ႕ေခ်ာင္းကမ္းနား ေလးဟာ အခုေတာ့ တိတ္ဆိတ္ၿငိမ္သက္လို႕းးးးး ထိုင္စဥ္းစားေနတုန္းမွာပဲ သူႀကီးကိုဟန္တင္ရဲ႕ သမီးႀကီးက " ၾကီးၾကီး ေဖေဖေခၚေနတယ္ အခုခ်က္ျခင္းလာခဲ့ပါ " ဆိုတဲ့ စကားေၾကာင့္ အေတြးစကိုျဖတ္ၿပီး လာေခၚတဲ့ကေလး မေလးနဲ႕ အတူ လိုက္သြားခဲ့ပါတယ္။
က်မထင္ထားတဲ့အတိုင္းပဲ ရြာသူႀကီးရဲ႕ အိမ္ေပၚမွာ အာရ္မီရန္မ္ ပုလင္းသံုးလံုးေထာင္ၿပီး စစ္ေၾကာင္းမွဴး၊ တပ္ခြဲ မွဴး၊ ေထာက္လွမ္းေရးမွဴးဆိုသူတို႕ ၀ိုင္းထိုင္ေသာက္ေနတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ ဘယ္ေလာက္ေသာက္ထားသလဲဆို တာ သူတို႕ရဲ႕နီရဲေနတဲ့ မ်က္ႏွာနဲ႕ မ်က္လံုးေတြက သက္ေသထူေနပါတယ္။ စစ္ေၾကာင္းမွဴးလုပ္သူက ေန႕လည္ ကခင္ဗ်ားႀကီးအိမ္မွာ ျဖစ္ပ်က္ခဲ့တဲ့အရာေတြကို ဘာျငင္းခ်င္ေသးလဲလို႕ေမးေတာ့ းးးးဘယ္ျငင္းႏိုင္မွာလဲက်မတို႕ ရြာက အမဲေရာင္ရြာအျဖစ္သတ္မွတ္ခံထားရတဲ့ ရြာေလးးး ေတာထဲက သူပုန္ေတြ၊ နအဖစစ္ေၾကာင္းေတြ ၀င္ ထြက္ သြားလာလွဴပ္ရွားေနတဲ့ ရြာေလးျဖစ္ေနလို႕ပါပဲ။

ေန႕လည္တုန္းက ေကအန္ယူ(၇)ေယာက္နဲ႕ ေက်ာင္းသားတပ္မေတာ္က ရဲေဘာ္ (၂)ေယာက္တို႕ မဲ၀ိုင္ရြာကို တက္ဖို႕အတြက္ စက္ေလွေစာင့္ေနတုန္း နအဖစစ္ေၾကာင္း၀င္လာၿပီး ရြာထဲမွာရွိတဲ့ ေယာက်္ားေတြအကုန္လံုး ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းမွာ စုေ၀းခိုင္းၿပီး ရြာသား၊ သစ္ေဖါင္သမား၊ အားလံုးကို စစ္ေဆးၿပီးတဲ့အခ်ိန္မွာ ေကအန္ယူက တစ္ေယာက္နဲ႕ ေက်ာင္းသားတပ္ကတစ္ေယာက္ကို သူတို႕ဖမ္းမိသြားတဲ့အတြက္ က်မကို ညႀကီးအခ်ိန္မေတာ္ ေခၚယူစစ္ေဆးေနတာလည္းျဖစ္ပါတယ္းးးး ဘာသတင္းမွ မရဘဲနအဖစစ္ေၾကာင္းက ရြာကို၀င္ေရာက္လာခဲ့ၿပီး ရြာထဲမွာ တပ္စု၊တပ္စိတ္လိုက္လည္း အလွ်င္အျမန္ေနရာခ်ၿပီး တစ္ရြာလံုးကို၀ိုင္းထားလိုက္ပါတယ္။ က်မတို႕ရြာ က အိမ္ေျခ (၃၂)လံုးသာရွိတဲ့ ရြာငယ္ေလးပါ။ ဘီးလင္းေခ်ာင္းေဘးမွာ ရွိတဲ့အတြက္ ေရာင္း၀ယ္ဆက္သြားေရး ေကာင္းတဲ့ရြာေလးျဖစ္ပါတယ္းးးးက်မသားႀကီးလည္း စစ္သားေတြ စုခိုင္းတဲ့အတြက္ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းကိုအသြား က်မကိုေတြ႕ေတာ့ အေမ အိမ္ခန္းထဲမွာ ကိုရွမ္းေလးရွိေနတယ္လို႕ လွမ္းသတိေပးသြားပါတယ္းးးက်မလည္းပူထူ ကုန္ၿပီး အိမ္ကိုအျမန္ျပန္ရပါတယ္။ အိမ္ကိုေရာက္ေတာ့ အခန္းထဲက ရွမ္းေလးဆီကိုသြား မေၾကာက္ဖို႕နဲ႕ စိတ္ လိုက္မာန္ပါမလုပ္ဖို႕ ခဏေနသစ္ကုန္သည္ေတြ ျပန္လြတ္လာရင္ သူတို႕ေတြနဲ႕အတူ ဆင္းႏိုင္ေအာင္ စီစဥ္ေပး မယ္ဆိုတဲ့အေၾကာင္း သူ႕ကိုေအးေအးေဆးေဆး ေျပာျပၿပီး စိတ္ကုိလည္းတည္ၿငိမ္ေအာင္ထားဖို႕ တခုခုထလုပ္ လိုက္ရင္ တစ္ရြာလံုးကို စစ္ေၾကာင္းက မီးရွိဳ႕သြားမွာျဖစ္တဲ့အတြက္ ရွင္းျပရျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ ရွမ္း ေလးဆိုတာ လြန္ခဲ့တဲ့ သံုးႏွစ္ေလာက္က က်မတို႕ရြာနဲ႕ အနီးနားကရြာေတြမွာ အရပ္၀တ္နဲ႕ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ ေနတဲ့ ေက်ာင္းသားတပ္က ရဲေဘာ္ေလးပါးးး စစ္ေၾကာင္း၀င္လာေတာ့ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းကိုလိုက္မသြားပဲ က်မ ရဲ႕ အိမ္ကအခန္းထဲမွာ ပုန္းေနခဲတာပါ။ ႏွစ္နာရီေလာက္ၾကာမွ သားႀကီးတို႕ ရြားသားေတြကို စစ္ေဆးၿပီး အရင္ ဆံုးျပန္လႊတ္လာပါတယ္။ ေနာက္နာရီ၀က္ေလာက္အၾကာမွာေတာ့ သစ္ကုန္သည္ေတြ၊ အျခားအေရာင္း၀ယ္သ မားေတြကို စစ္ေၾကာင္းမွဴးက ျပန္လႊတ္ေပးခဲ့ပါတယ္။ အဲ့ဒီအထဲက က်မနဲ႕ ရင္းနီးတဲ့ သစ္ေဖါင္သမား ကိုတိုးတိုး ကို အက်ိဳးအေၾကာင္းရွင္းျပၿပီး ရွမ္းေလးကို သစ္ေဖါင္နဲ႕ေခၚသြားဖို႕ ေျပာရပါတယ္။ တိုးတိုးကလည္း ေခၚသြားေပး ဖို႕ သေဘာတူပါတယ္။ က်မလည္း အိမ္ခန္းထဲက ရွမ္းေလးဆီကိုသြား သစ္ေဖါင္နဲ႕လိုက္ဖို႕ ရွင္းျပေဆြးေႏြးရပါ တယ္။ ဘာေၾကာင့္လည္းဆိုေတာ့ သူက စစ္သားေတြၾကားကေန ထြက္သြားရမွာမို႕လို႕ပါ။ တိုးတိုးတို႕ေဖါင္လည္း အဆင္သင့္ျဖစ္ၿပီးဆိုတာနဲ႕ က်မလည္း ရွမ္းေလးကိုအိမ္ေရွ႕ကေန ခပ္တည္တည္က်မနဲ႕အတူ ဆင္းခဲ့ဖို႕ေခၚခဲ့ပါ တယ္။ ရွမ္းေလးကလည္း ေျပာထားတဲ့အတိုင္း စစ္သားေတြၾကားကေန ဆင္းခဲ့ပါတယ္။ ရွမ္းေလးပါတဲ့ သစ္ေဖါင္ လည္း တျဖည္းျဖည္းနဲ႕ ေရအရွိန္ရွိတဲ့ ေခ်ာင္းလည္ထဲကိုေရာက္ေတာ့မွ က်မလည္းသက္ျပင္းခ်ႏိုင္ပါေတာ့တယ္၊ သိပ္မၾကာလိုက္ပါဘူး သူႀကီးသမီးက အ၀တ္ေလွ်ာ္ဇလံုနဲ႕အတူ အိမ္ေပၚမွာ အေမ့ကိုေစာင့္ေနတယ္လို႕ က်မကို လာေျပာတာနဲ႕ က်မလည္းခ်က္ခ်င္းပဲ အိမ္ေပၚကိုလိုက္သြားေတာ့ သူႀကီးသမီးက ဇလံုထဲမွာ ေသနတ္အတိုတစ္ လက္နဲ႕ စကားေျပာစက္တစ္လံုးကို သူ႕အေဖက က်မအိမ္မွာ ၀ွက္ထားေပးဖို႕ လာေပးတဲ့အတြက္ က်မလည္းႀကံ ရာမရျဖစ္ၿပီး ရွမ္းေလးပုန္းသြားတဲ့ အခန္းထဲက ဆန္ပီပါထဲမွာ သြား၀ွက္ထားၿပီး သမက္ျဖစ္သူကို အိမ္ေရွ႕မွာရွိ တဲ့ ဆန္အိတ္ေတြနဲ႕ ဆန္ထပ္ျဖည့္ခိုင္းလိုက္ပါတယ္။ သူႀကီးသမီးေလးကို ေသေသခ်ာခ်ာေမးၾကည့္ေတာ့မွ အဲ့ဒီ ပစၥည္းေတြဟာ ေက်ာင္းသားတပ္က တပ္ၾကပ္ႀကီးတစ္ဦးရဲ႕ ပစၥည္းေတြဆိုတာ သိလိုက္ရတယ္။ က်မလည္း တုန္ လွဳပ္သြားေပမဲ့ က်မတို႕လို အမဲေရာင္နယ္ေျမက ရြာေတြမွာေနထိုင္ရတဲ့ သူႀကီးကေနရြားသားအားလံုး မၾကာခ ဏႀကံဳေနရတဲ့ လုပ္ရပ္တစ္ခုလိုျဖစ္ေနလို႕ပါပဲ။ ဟိုဘက္လည္းေပါင္းရ၊ ဒီဘက္ကိုလည္းမ်က္ႏွာမပ်က္ရဲ၊ ေလွနံ ႏွစ္ဖက္ကို ခ်က္ပိုင္ပိုင္နင္းႏိုင္မွေခါင္းနဲ႕ ခႏၶာအိုးစားမကြဲမွာ မဟုတ္ လို႕က ေတာ့ ဘယ္ဘက္ကျဖစ္ျဖစ္ ၾကက္၊ ငွက္ေလးတစ္ေကာင္လို ဆြဲသတ္တာကိုခံရႏိုင္တယ္းးးး
ဒါနဲ႕သူႀကီးသမီးေျပာျပတာက သူ႕ အေဖနဲ႕ ေက်ာင္းသားတပ္မေတာ္က တပ္ၾကပ္ႀကီးတို႕ စကားေျပာေနတုန္း စစ္ေၾကာင္းက ခ်က္ခ်င္း၀င္လာတဲ့အတြက္ အဲ့ဒီတပ္ၾကပ္ႀကီး လဲ သူ႕ေသနတ္နဲ႕စက္ကို အိမ္ခန္းထဲပစ္ထည့္ၿပီး အိမ္ေနာက္ေဖးကေနအဆင္း သူဘယ္ လိုမွ ေျပးလို႕မလြတ္ေတာ့တဲ့အတြက္ အခု ဘုန္း ႀကီးေက်ာင္း၀င္းထဲမွာ ေနက္ဆံုးအစစ္ခံေနတဲ့အဖြဲ႕ထဲမွာ ပါေနေၾကာင္းေျပာျပေတာ့ က်မ အရမ္းကိုေၾကာက္သြားမိတယ္းးးးးးတကယ္လို႔ မ်ားမလိုတဲ့သူက ေဖၚလိုက္လို႕ျဖစ္ေစ၊ စစ္ေဆးလို႕ အတိအက်သိသြားရင္ျဖစ္ေစ က်မတို႕ရြာအတြက္ အရမ္းကို စိုးရိမ္ရပါတယ္းးးးးး
စစ္ေၾကာင္းက စစ္ေဆးလို႕ေပၚသြားရင္ က်မတို႕ရြာကို သူပုန္လက္ခံမွဳနဲ႕ အမ်ိဳးမ်ိဳးအေၾကာင္းျပ ျပႆနာရွာေတာ့မွာျဖစ္သလို က်မ တို႕လိုရြာထဲမွာ တာ၀န္ရွိသူေတြကို အေရးယူေတာ့မယ္ဆိုတာ ေျမႀကီးလက္ခတ္မလြဲ ေသခ်ာေနလို႕ပါပဲ။ သူႀကီးသမီးက အေၾကာင္းစံုကို ေျပာျပၿပီး အိမ္ျပန္သြားပါေတာ့တယ္။ က်မလည္းဘယ္လို႕မွ ႀကံလိုမရတဲ့အဆံုး အိမ္ေရွ႕က ဘုရားေက်ာင္းေဆာင္ေရွ႕မွာ ေဒၚေဒၚေက်ာ့ နဲ႕ အတူထိုင္ၿပီး မေသာက္ခ်င္ေသာက္ခ်င္ ေရေႏြးၾကမ္း တစ္ခြက္ကိုငွဲ႕ၿပီးေသာက္ဖို႕ ျပင္ေနတုန္း။ အိမ္ဘက္ကို စစ္သားေျခာက္ေယာက္ ေျပးဆင္းလာတာေတြ႕လိုက္ရပါတယ္။ က်မနဲ႕ ေဒၚေဒၚေက်ာ့လည္း ဟန္မပ်က္ထိုင္ေနပါတယ္။ အဲ့ဒီအထဲက တပ္ၾကပ္လုပ္သူစစ္သား တစ္ေယာက္က ေသနတ္နဲ႕ စကားေျပာစက္ထုတ္ေပးဖို႕ စစ္ေၾကာင္းမွဴး လြတ္လိုက္တဲ့အေၾကာင္းေျပာပါတယ္။ က်မလည္းဘာေသနတ္၊ စက္မွ မရွိဘူးမယံုရင္ တစ္အိမ္လံုးကို စိတ္ႀကိဳက္ရွာႏိုင္တယ္လို႕ ခပ္တည္တည္နဲ႕ ျပန္ေျပာလိုက္ပါတယ္။ စစ္သားလည္းမေက်နပ္တဲ့ပံုနဲ႕ သူႀကီးအိမ္ကိုျပန္တတ္သြားပါတယ္။ ခဏၾကာေတာ့ စစ္ေၾကာင္းမွဴး၊ အရာရွိေတြေရာက္လာၿပီး ေသနတ္နဲ႕စက္ကိုထပ္ေမးပါတယ္းးးးး
က်မလည္းမရွိဘူးဆိုတဲ့အေၾကာင္း ထပ္ျငင္းပါတယ္။ စစ္ေၾကာင္းမွဴးလုပ္သူက တပ္ၾကပ္တစ္ေယာက္ကို ရြာသူႀကီးကို သြားေခၚဖို႕ ဆိုၿပီး ခ်က္ခ်င္းအမိန္႕ေပးလိုက္ပါတယ္။ ရြာသူႀကီးနဲ႕ တပ္ၾကပ္ျပန္ဆင္းလာေတာ့ ရြာသူႀကီးမ်က္ႏွာမေကာင္းတာကို က်မေတြ႕လိုက္ရ ေတာ့ ရိပ္မိသြားပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ က်မနဲ႕ ရြာသူႀကီးၾကား ျဖစ္ခဲ့တဲ့အေျခအေနေတြြကို ဘာမွ မသိလိုက္ခင္မွာပဲ။ စစ္ေၾကာင္းမွဴးက ရြာသူ ႀကီးကို ခင္ဗ်ား၀ွက္ထားတဲ့ ေသနတ္နဲ႕စက္ ဘယ္မွာလဲလို႕ေမးေတာ့မွ သူႀကီးက က်မဘက္လွည့္ၿပီး က်ေတာ့သမီးလာပို႕သြားတဲ့ ပစၥည္း ေတြ ထုတ္ေပးလိုက္ပါေတာ့လို႕ ေျပာမွ က်မလည္း သေဘာေပါက္သြားပါတယ္းးးးးစစ္ေၾကာင္းမွဴးက အဘြားႀကီးဘာျငင္းခ်င္ေသးလဲ ခင္ဗ်ား တို႕ကာကြယ္ေပးေပမဲ့ သူ႕သခင္ကိုယ္တိုင္က ထြက္ခ်က္ေပးထားၿပီးၿပီ ဘယ္မွာလဲလို႕ေမးေတာ့ က်မလည္း အိမ္ခန္းထဲက ဆန္ပီပါထဲမွာ လို႕ ေျပာလိုက္တဲ့အခါ ရဲေဘာ္ငါးေယာက္ေလာက္က အခန္းထဲကိုေျပး ၀င္သြားၿပီး ဆန္ေတြကို သြန္ခ်ၿပီး ေသနတ္နဲ႕ စက္ကိုေတြ႕သြားပါ တယ္။ တခန္းလံုးကို ပိုက္စိတ္တိုက္ရွာေတာ့ ရွမ္းေလးရဲ႕ပစၥည္းေတြနဲ႕ စာရြက္စာတမ္းေတြပါေတြ႕သြားပါတယ္။ ေဘးနားမွာ လိုက္၀ိုင္းကူ ေနတဲ့ က်မရဲ႕သမက္ကိုလည္း လိမ္တဲ့အထဲမွာ မင္းလည္းပါတယ္ဆို ၿပီး လက္သီးနဲ႕ ၀ိုင္းထိုးလိုက္တာ ေလးငါးရက္ေတာင္ ထမင္းမစား ႏိုင္ခံစားလိုက္ရပါတယ္းးးးး
စစ္ေၾကာင္းက ခရီးဆက္မထြက္ပဲ က်မတို႕ရြာမွာ တည္းမယ္လို႕ စစ္ေၾကာင္းမွဴးက ေျပာတာေၾကာင့္ က်မလည္း အၿမဲ စစ္ေၾကာင္း ေတြလာတိုင္း လုပ္ေပးေနရတဲ့ ပံုစံအတိုင္း ညေနပိုင္းအရက္ျမည္းဖို႕ အတြက္နဲ႕ အရာရွိေတြစားဖို႕ ရြာထဲက ၾကက္၊ အိမ္မွာေမြးထား တဲ့ ဘဲႏွစ္ေကာင္ကို ညစာအမွီခ်က္ဖို႕ ျပင္ဆင္ေပးရပါတယ္။ အရက္မွဳးေနတဲ့ စစ္ေၾကာင္းမွဴး၊ တပ္ခြဲမွဴး၊ ေထာက္လွမ္းေရးမွဴးဆိုသူေတြ က က်မကို သူပုန္အားေပး၊ သူပုန္အမာခံ စတဲ့ သူတို႕တပ္ခ်င္တဲ့ ပုဒ္မေတြတပ္ၿပီး ရိုင္းျပစြာဆက္ဆံေနတာကို မ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ႕ ၾကည့္ ေနတဲ့ က်မတို႕ ဥကၠဌရဲ႕ စိတ္မေကာင္းတဲ့ မ်က္ႏွာကလည္း ေပၚလြင္ေနပါတယ္းးးးးအားလံုးထဲမွာေတာ့ စရိုက္အၾကမ္းဆံုး၊ အရိုင္းစိုင္း ဆံုးကေတာ့ ေထာက္လွမ္းေရးမွဴးဆိုတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ပါပဲ။ သူ႕ရဲမ်က္ႏွာက ခရမ္းခ်ဥ္သီး အမွည့္ေလာက္ကို နီေနၿပီး ၾကမ္းတမ္းရက္စက္မဲ့ပံုစံ အျပည့္နဲ႕ ခါးမွာလည္း ေသနတ္အတိုကိုခ်ိတ္ၿပီး အခုလိုအခ်ိန္မွာ ဘယ္အရာကိုမဆို သူမလုပ္ရဲတာမရွိဘူးဆိုတဲ့အေၾကာင္းကို သူ႕မ်က္ ႏွာက သက္ေသျပေနပါတယ္းးးး သူက အဘြားႀကီး ခင္ဗ်ားခဏေနအံုးေမးစရာရွိေသးတယ္းးးးး
ေန႕လည္တုန္းက ခင္ဗ်ားအိမ္ေပၚကေန သူပုန္တစ္ေယာက္လြတ္သြား တာခင္ဗ်ားဘာျငင္းခ်င္ေသးလဲ ဆိုၿပီးစ ေျပာလာပါတယ္။ ခင္ဗ်ားကို ဒီလိုေမးလို႕ရမွာ မဟုတ္ဘူး။ ခင္ဗ်ားက်ဳပ္ေနာက္လိုက္ခဲ့လို႕ေခၚတာ ေၾကာင့္ က်မလည္းေၾကာက္ေၾကက္နဲ႕ ဘာေမးစရာရွိလို႕ လည္း ေမးစရာရွိလည္း အားလံုးရဲ႕ေရွ႕မွာပဲ ေမးပါလို႕ ျပန္ေျပာလိုက္ပါတယ္။ လူစိတ္ကင္းမဲ့ေနတဲ့ ေထာက္လွမ္းေရးမွဴးဆိုတဲ့ သူရဲ၊ ဘီးလူးႀကီးက အားလံုးေရွ႕မွာ ေမးလို႕မရဘူး က်ဳပ္တစ္ေယာက္ထဲပဲ ခင္ဗ်ားကို ေမးမယ္ဆိုၿပီး ေျပာေျပာဆိုဆို က်မရဲ႕လက္ကို အတင္း ဆြဲေခၚတာေၾကာင့္ က်မလည္း ျပႆနာထပ္မျဖစ္ခ်င္တာရယ္၊ ဥကၠဌမ်က္ႏွာထပ္ မပ်က္ေစခ်င္ တာေၾကာင့္၊ ပိုဆိုးတာက ရြာထဲက အပစ္မဲ့သူေတြကို ျပႆနာထပ္မရွာေစခ်င္တာေၾကာင့္ က်မဘာမွ ထပ္မေျပာပဲ သီးခံေနပါတယ္းးးးးသူက က်မကိုအတင္းဥကၠဌ အိပ္ ခန္းထဲကို ဆြဲေခၚသြားပါတယ္။ က်မလည္း ဘယ္လိုမွ မရုန္းႏိုင္ပဲ တရြတ္ထိုးပါသြားပါတယ္။ ရြာလူ ႀကီးလည္း မ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ႕ ၾကည့္ ေနသလို စစ္ေၾကာင္းမွဴးနဲ႕ တပ္ခြဲမွဴးေတြကလည္းဘာမွ ၀င္မေျပာၾကပါဘူး။ အခန္းထဲေရာက္သြား ေတာ့ အခန္းထဲမွာ ႏွစ္ေယာက္အိပ္ ကုတင္တစ္လံုးနဲ႕ ပစၥည္းအနည္းငယ္သာရွိပါတယ္။ က်မကို ကုတင္ေပၚထိုင္ခိုင္းၿပီး --- ကဲ အဘြား ႀကီး ခင္ဗ်ားႀကီးဘာေျပာခ်င္ေသလဲ၊ ဘာညာခ်င္ေသးလဲ အားလံုးက ခင္ဗ်ားအိမ္မွာ လက္ပူူးလက္က်မိခဲ့တာ ပဲေလ--- လို႕ေျပာဆိုၿပီး က်မ ကိုယ္ကိုသူသိမ္းက်ံဳးဖတ္ၿပီးေတာ့ တဏွာရာဂ စိတ္ျပည့္လ်ံေနတဲ့ သူရဲ႕မ်က္လံုးက က်မရဲ႕တစ္ကိုယ္လံုးကို တုန္လွဳပ္ေျခာက္ျခား သြားေစပါတယ္။ က်မလည္း လက္အုပ္ ေလးခ်ီၿပီး အမ်ိဳးမ်ိဳးေတာင္းပန္ ေျပာဆိုေပမဲ့ မ်က္ရည္ေတြသာ ထိန္းမရေအာင္က်လာတယ္ သူ႕ ရဲ႕ ရာဂ စိတ္က ေလ်ာ့မသြားတဲ့အျပင္ က်မကိုယ္လံုးက အက်ၤီေတြကိုလည္း အတင္းဆြဲခၽြတ္ၿပီး သူ႕ရဲ႕ေယာက်ၤားလိင္တံကို ကိုင္ခိုင္းၿပီး ပါးစပ္ကလည္း မဟုတ္တရားေတြကို တရစပ္ေျပာဆိုေနပါတယ္ းးးးးက်မတို႕ အခုလို အခန္းတြင္း မွာျဖစ္ေနတာေတြကို အခန္းျပင္စားပြဲ ေပၚမွာ အရက္ထိုင္ေသာက္ေနတဲ့ စစ္ ေၾကာင္းမွဴးနဲ႕ တပ္ခြဲမွဴးဆို သူေတြ၊ ဥကၠဌပါသိပါတယ္။ သူတို႕ေတြ တစ္ေယာက္မွ လာမတား ၾကပါဘူး။ ဥကၠဌကေတာ့ ေျပာဆိုပိုင္ခြင့္ ကိုမရွိတာပါ။ က်မ ေနာက္ေန႕ ဘယ္လိုမ်က္ႏွာနဲ႕ ရြာထဲမွာ ျပရမလဲဆိုတာ စဥ္းစားလို႕ မရႏိုင္ေအာင္ပါပဲ။ ဘယ္လိုမွ ေတာင္းပန္လို႕ မရပါဘူး။ က်မတစ္သက္မွာ အခု ေလာက္မ်က္ရည္မက်ခဲ့ဘူးပါဘူး။ အခုေလာက္လည္း မေၾကာက္ခဲ့ပါဘူး။ လူစိတ္ကင္းေနၿပီး ရာဂစိတ္ ေတြလြန္ကဲေနတဲ့ သူ႔ရဲ႕ေယာက်ၤား အားကို က်မ မတြန္းလွန္ႏိုင္ခဲ့ပါဘူး။ က်မလည္း ဘယ္လိုမွ မတတ္ႏိုင္တဲ့အဆံုး ဗိုလ္ႀကီးႀကိဳက္သလိုလုပ္ပါ။ ဗိုလ္ႀကီးဟာ က်မ သားအႀကီးဆံုးထက္ ငယ္ပါတယ္လို႕မ်က္ရည္ၾကားကေနေျပာလိုက္ေတာ့မွ အသိစိတ္ျပန္၀င္လာၿပီး မေက်နပ္ စိတ္နဲ႕ က်မကို ခင္ဗ်ား းးးဗ်ားးးလို႕ အက်ယ္ႀကီးေအာ္ၿပီး အခန္းအျပင္ကိုထြက္သြားပါေတာ့တယ္းးးး က်မလည္း ရွက္ရွက္နဲ႕ အက်ၤီေတြ ေတာင္မယူႏိုင္ပဲ ထမီးကိုရင္ရွားၿပီးေတာ့ အေျပးတပိုင္းနဲ႕ အိမ္ေပၚက ဆင္းလာ ပါေတာ့တယ္။ ရြာလမ္းေလးကေတာ့ အေမွာင္အတိနဲ႕ တိတ္ဆိတ္လို႕ေနပါတယ္။ က်မရဲ႕ဘ၀ ေျမးေလးေယာက္ အဖြားျဖစ္ေနေပမဲ့ ဒီလိုအျဖစ္မ်ိဳးမႀကံဳဖူးတာေၾကာင့္ ေၾကာက္စိတ္ေတြနဲ႕အတူ အိမ္ျပန္ ေရာက္ေတာ့ မအိပ္ႏိုင္ပဲ မ်က္ရည္ေတြက်ၿပီး ရင္နင့္ေအာင္ခံစားခဲ့ရပါတယ္။ ေနာင္ဒီ လိုအျဖစ္မ်ိဳးဘယ္ ေတာ့မွ မႀကံဳပါရေစ နဲ႕လို႕လည္းဘုရားမွာ ဆုေတာင္းမိပါေတာ့တယ္။ က်မတို႕ရဲ႕ ရြာေလးမွာ လူျဖစ္ရတာကိုက စနစ္ ေၾကာင့္လား၊ လူေတြေၾကာင့္လား၊ ကံၾကမၼာ ေၾကာင့္လားဆိုတဲ့ လားေပါင္းမ်ားစြာရဲ႕ ေမးခြန္းကို က်မတစ္သက္ အေျဖမွ ထုတ္ႏိုင္ပါ့မလား လို႕စဥ္းစားရင္းးးးးးးးးးးးးးးးးးးး



No comments:

Post a Comment